czwartek, 8 grudnia 2011

Kocha, lubi, szanuje

Chciałabym polecić wam dziś świetną komedię romantyczną. Jak prawie każda kobieta uwielbiam je, choć prawdę mówiąc dawno nie widziałam dobrej. Do momentu aż obejrzałam ten film. Po prostu trzeba go obejrzeć:)

Carl przeżywa kryzys małżeński, szykuje się rozwód. Swą rozpacz leczy w nocnym klubie wypłakując się barmanowi nad kieliszkiem. Wtedy to właśnie poznaje przystojnego Jackoba, który przerywa jego cierpienie i pokazuje mu swe najlepsze sztuczki, robiąc z Carla playboya. Mimo ciekawego nocnego życia, Carl nadal kocha i tęskni za żoną. By jej to udowodnić i dać sobie i ukochanej jeszcze jedną szansę, organizuję niespodziankę...która niestety nie przebiega w pomyślny sposób. Gdy Carl staje się playboyem, Jackob poznaje dziewczynę w której zakochuje się po uszy. Co z tego wszystkiego wyniknie? Myślę, że was to zaskoczy!

Jest kilka powodów by obejrzeć ten film:
- obsada (w tym przystojny Ryan Gosling-znienawidziłam go w "Drivie" ale po tym filmie wrócił do łask;P ),
- świetny humor (zabawne dialogi, zwariowane sytuacje),
- nieprzewidywalność filmu (ostatnio zdarza się to okropnie rzadko),
- ciekawa historia, pokazana z różnych perspektyw,
- happy end - pokazujący że prawdziwa miłość przetrwa wszystko!

Film można kupić już na DVD, kosztuje ok. 40-50zł. Polecam kupić lub wypożyczyć, nie będą to zmarnowane pieniądze;)



Ps. co do Mikołajek: dostałam słodycze i piękną kulę śnieżną z pozytywką, wieczorem z chłopakiem i znajomymi poszliśmy na milą kolację oraz do teatru- było sympatycznie:)

I wiecie co? Nie uwierzycie... ale moja rodzinka nie znalazła prezentów które dla nich zrobiłam:) Zostawiłam je w salonie przy fotelu, widocznie nikt tam nie zasiadał:) By im pomóc przesunęłam je dziś bardziej na środek;) Ciekawe kiedy je znajdą:)

2 komentarze:

Odwiedzaj mnie częściej;)!