środa, 14 grudnia 2011

Kolorowe pazurki- z lakierami "wibo"

Jak każda kobieta uwielbiam dbać o moje pazurki:) Przyzwyczaiłam się tak bardzo do kolorów na paznokciach, ze nie pamiętam kiedy ostatnio były pomalowane tylko bezbarwnym lakierem.

W domu posiadam mnóstwo lakierów, w przeróżnych kolorach- dominuje jednak czerwień, zieleń i niebieski. Jako, że najczęściej kupuję lakiery firmy WIBO  (głównie z serii EXPRESS GROWTH) , napiszę o nich kilka zdań. Lakiery te kupuję w Rossmanie, ich cena jest bardzo sympatyczna (ok.5-6zł), można znaleźć bardzo dużo różnych odcieni.
Lakier schnie dość szybko.Przeważnie już pierwsza warstwa lakieru jest mocna i dokładnie pokrywa pazurki, chociaż przy jasnych odcieniach nie jest to regułą. Sama zawsze maluję dwie warstwy lakieru, które pokrywam na końcu lakierem bezbarwnym. Muszę tak robić, w innym wypadku zostawiam kolorowe kreski na dokumentacjach klientów. Malując je w ten sposób kolor jest też wyrazistszy i trwalszy. Na moich pazurkach utrzymuje się około tygodnia.

Pokaże wam teraz moje ukochane odcienie, niestety nie mam czasu pokazać jak prezentują się na pazurkach, jednak kolor nie odbiega raczej od zdjęcia.

EXPRESS GROWTH numer 157
EXTREME NAILS numer 75
EXPRESS GROWTH numeru brak;)


EXTREME NAILS numer 41
EXPRESS GROWTH numer 212
NASTY & COOL numer 253


Lakier z serii EXTREME NAILS niestety numer zamazany
EXPRESS GROWTH numer 22
Lakier z serii YOUR FANTASY numer 88



EXPRESS GROWTH numery: 263, 58, 330
Mój ukochany zestaw:)!

A Wy? Jakie kolory lubicie na pazurkach? Macie jakieś ulubione marki lakierów?

Pozdrawiam:)!

2 komentarze:

  1. ja lubie ostre kolory na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj kupiłam sobie ten srebrny i złoty, który masz i bardzo zadowolona jestem ;d


    tak, tak - ja ;d dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzaj mnie częściej;)!