niedziela, 11 grudnia 2011

Sobota pełna przyjemności!

Witajcie,

Dziś spędziłam dzień pełen relaksu i przyjemności! Już poranek był bardzo miły, mogłam pospać dużo dłużej niż zwykle. Pobudka była równie miła, obudził mnie buziak ukochanego i zapach pysznej jajecznicy, która niestety skonsumował nasz pobudzony psiak:P Po kawie ruszyliśmy w miasto:)

W Poznaniu na rynku odbywa się Międzynarodowy Festiwal Rzeźby Lodowej. Dzisiaj rzeźbiarze mieli wykonać jak najpiękniejszą rzeźbę na czas, temat pracy poznawali chwilę przed rozpoczęciem działania. Mimo tego powstało kilka bardzo ciekawych rzeźb. Do obejrzenia jest również "lodowe miasteczko" w którym znajdują się imponujące lodowe bryły. Niestety nie pomyśleliśmy o aparacie:( Jutro w raz z przyjaciółką postanowiłyśmy zobaczyć kolejne figury!

Oprócz konkursu można było obejrzeć szopkę czy kupić ozdoby świąteczne, pierniki, ciasta, zjeść typowe "jarmarczne" jedzenie czy napić się grzanego wina! Na wino chętnie się skusiłam, było pyszne, ciepłe ale też okrutnie mocne:) Przez chwilę myślałam nawet że odlecę:)

Po spacerku odwiedziliśmy Kupca Poznańskiego gdzie zrobiłam ciuchowe zakupki:) Dostałam od rodziców pieniądze za które miałam kupić sobie prezent na gwiazdkę. Udało mi się zmieścić w limicie 300zł i kupiłam bluzeczkę, dwa sweterki oraz śliczny bezrękawnik :) Całe zakupy zrobiłam w c&a - ubóstwiam ten sklep, jestem dość "dużą" dziewczynką i wiem, że w tym sklepie zawsze znajdę coś w czym będę dobrze wyglądała:) Przy odrobinie czasu postaram się wam pokazać co kupiłam:)

Odwiedziliśmy też Stary Browar a po nim Maltę, gdzie zjedliśmy smaczny obiadek, dokończyliśmy zakupy świąteczne oraz wykorzystaliśmy darmowe bilety do kina które otrzymaliśmy jakiś czas temu:) Obejrzeliśmy "Listy do M", widziałam ten film ale obejrzenie go po raz drugi było równie miłe jak obejrzenie go po raz pierwszy:)

Cały dzień minął nam szybko i strasznie miło:) Razem poczuliśmy dopiero teraz atmosferę Świąt:)!

2 komentarze:

  1. No to widzę, że sobota jak najbardziej udana. A ja jeszcze nie czuję świątecznej atmosfery...
    A co do moich włosów - są farbowane, naturalnie mam jasnobrązowe włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie;* Nawzajem;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzaj mnie częściej;)!